Vinter!

2009-01-22 @ 13:47:09
Det är verkligen kallt här just nu!! Fast det är säkert runt +5°C, så jämfört med Sveriges vintrar är det ju inte jättekallt... =) Fast någon snö blir det ju aldrig... Topparna på bergen (läs: "kullarna") var dock vita! =)

Jag är ledig idag och imorgon och det är gött!! Ska inte göra mycket mer än att ta det lugnt, sova länge och försöka få en porträttbeställning klar. Publicerar bilden här när den är klar! M jobbar...så jag har bara guldfiskarna som sällskap. ;) Har en hel del nya böcker att läsa, så jag kjommer inte blit sysslolös! Läser just nu "Nästan död man" av Åke Edwardson. Det var ganska längesedan jag läste en av hans böcker, så det är trevligt att återknyta bekantskapen med Winter!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0