Äntligen ledig!

2008-12-04 @ 17:27:57
Jobbade tio dagar i ett sträck... Det var minst sagt välkommet att vara ledig nu!! Jag tog tåget ner till M. Hoppas att jag inte snarkade för högt!  =)

På morgnarna var det till att halka sig fram, då det var väldigt halt längs med floden! Rena isgatan! Fast ingen snö förstås... Idag går dagen åt till att ta det lugnt, lyssna på Jönköpingsradion i P4 ;) och allmänt ha det gött! Senare ikväll blir det M's månatliga familjeträff och det är faktiskt första gången jag har tillfälle att vara med! Jag har fortfarande inte träffat M's äldste bror eller hans syster, så det kan bli premiär ikväll!

En av mina kolleger, E, var i Sverige över helgen och han hade med en STOR påse djungelvrål tillbaka! =) Schysst!

Kommentarer
Postat av: Cornelias Cottage

Låter som du kommit in i jobbet ordentligt nu och allt runt omkring!



titta in hos mig, du har en grej där =)

2008-12-05 @ 09:41:55
URL: http://www.corneliascottage.blogspot.com/
Postat av: Fröken Isakson

Hej hej, hittade din blogg via Cornelias Cottage. Åhhh djungelvrål är nog det godaste godiset ever. Kram

2008-12-05 @ 13:08:58
URL: http://frokenisakson.wordpress.com
Postat av: Syrran

Du är värd lite ledigt!!

Ullared med de nyblivna "pensionärerna":-) imorgon.

Det ska bli trevligt!

Annars är allt bra.

Kramar syrran. Hälsa M.

2008-12-07 @ 20:41:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0