I'm back!!!

2008-10-30 @ 21:39:19
Nu har jag skaffat mobilt bredband! Det trodde jag nog aldrig att jag skulle göra! Men jag kan rapportera att det funkar utmärkt!! :)

För övrigt har jag då flyttat in i ett rum i B-staden och det är gångavstånd till jobbet, vilket är kanon, för då MÅSTE man promenera! Annars hade jag nog bara slappat när jag var ledig... Jobbet är trevligt och det blir mycket svenska pratat under dagen (vi är ca 10 svenskar som jobbar bland alla andra nationaliteter), så jag är mer förvirrad än vanligt! Hi hi! =D

Vad kul det var att läsa Aftonbladet då! Jag har ju inte hängt med alls i vad som händer i världen när jag inte hade internet... Jobbet räknas ju inte, för där har jag inte tid att surfa... Fast det blir nog annorlunda när man vänjer sig vid arbetsuppgifterna!

När jag inte kunde surfa på nätet på kvällarna kom datorn till god användning, så jag tittade på dvd-avsnitten av Anna Pihl, den danska polisserien. (Tack Syrran för det! Mycket uppskattat!=)

Kommentarer
Postat av: Syrran

Hej kul att du gillade filmerna!

2008-11-02 @ 18:35:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0