Gott Nytt År!

2010-01-03 @ 15:51:29
Så har vi kommit ända fram till 2010! Hur udda känns inte det?! Vi hade en bra start på nyåret med några stilla pints med Guinness på puben runt hörnet. Första januari jobbade jag men igår var jag ÄNTLIGEN ledig! Jag har dessutom tre dagar i rad, då jag inte har något jag måste göra - GÖTT! =) Jag har hunnit med att se "Flickan som lekte med elden", del II i Milleniumtrilogin. Måsta säga att jag ser fram emot att se den tredje och sista filmen också! Nej, nu ska jag återgå till att göra ingenting igen! Ha de! =D

Kommentarer
Postat av: Annelie och Tommy

God fortsättning på dig!

Vi ser också fram mot tredje filmen, fick 2:an i julklapp av kompisar. Trevligt med paket från Sverige.

Trevlig trettonhelg/ Annelie och Tommy

2010-01-06 @ 00:57:00
URL: http://sandberg2singapore.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0