Lördag hela veckan...

2009-02-14 @ 15:29:35
...känns det som att det varit! =) Så gött att vara ledig! Det var för övrigt tur, eftersom det var en del jag var tvungen att fixa med och som hade varit svårt att hinna med om jag börjat jobba direkt. När det gäller att skaffa bankkonto på den här ön är det inte helt lätt! Det känns som att de utgår från att anledningen till att man öppnar ett bankkonto är att man har tänkt tvätta pengar... Javisst...vilka pengar? =P Det gick bra till slut och snart har jag mitt "arbetsnummer" också. Det hade varit enklare om de hade personnummer här också, men men inget man kan göra åt det. De kommer väl ikapp civilisationen med sådana detaljer en dag de också! =)

Jag har för övrigt kommit i bakartagen! Bakar bröd och idag blev det muffins (med pepparkakssmak!). De håller på att svalna, så jag får sätta på lite kaffe och provsmaka! M är borta hela helgen, så jag får anstränga mig riktigt, så kanske jag lyckas ha en eller två kvar till honom. Jag slänger in lite bildbevis på baket strax! =P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0