En vecka kvar...

2009-02-01 @ 21:16:47
..tills mitt "nya" liv startar! =) Ska bli gött att få lite mer "normalt" liv, med hyfsad fritid och förhoppningsvis trevlig arbetsmiljö och -tider.

Idag var det svinkallt igen! Kändes som om det var snö i luften, men det lär det inte bli... Fast så länge det inte regnar är jag glad! Sitter inomhus och äter marschmallows - ligger riktigt nära socker-overload kan jag säga! =)

Snart dags att packa ner mina pinaler igen för att flytta söderut och jag är helt övertygad om att det finns vissa (ni vet nog vilka ni är ;)) som är riktigt glada att ni inte bor i samma land som jag, nu när det är dags att flytta igen!! Hi hi! Tack och lov har jag ju inga direkta möbler här!

Japp...nu blev det för mycket socker...måste gå och leta upp nåt salt...ost kanske det finns i kylskåpet! (Förutom räkosten jag köpte på IKEA senast! Mums!)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag vet precis vad du menar...

Vi hade ställt upp ändå, det vet du, eller hur?

Lycka till lilla du

Hoppas du kommer att trivas



Puss o kram

2009-02-02 @ 21:14:56
Postat av: Syrran

Hej syrran

Önskar att det inte vore så långt mellan oss....

med flytthjälp osv. Jag ringer dig imorgon, ska försöka få iväg lite saltgodis till dig.

Kramar syster yster.Hälsa M

2009-02-06 @ 19:52:04
Postat av: Cornelias Cottage

Hoppas att det går bra med flyttbestyren!!



Hur går det med vintern - nu har ni väl fått snö i alla fall,eller?



Kram och lycka till med nya livet!

2009-02-07 @ 12:11:17
URL: http://www.corneliascottage.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0