Snart är det helg!

2008-09-13 @ 22:42:01

Bara imorgon eftermiddag kvar att jobba! :) Hoppas det inte blir lika knökat med folk som det var förra söndagen... Hittade en söt växt på fönsterbrädan i Fiket som ni kan se nedan. Troligen kan man plantera den lilla gröna och få en ny planta! =)


Gullig blomma


Idag har det varit sommar! Bättre sent än aldrig, kan man ju säga... Men, tänk om det varma vädret kunde hålla i sig!!! Då skulle jag ju kunna använda trädgårdsmöblerna jag fick! Jag hade tänkt sitta ute och äta frukost mm, men sedan jag fått dem, så har det regnat nästan varje dag!

Kommentarer
Postat av: Cornelias Cottage

Hoppas du har lika fint väder idag. Igår var det en underbar höstdag här och jag och min dotter var ute på en lång svamppromenad. Mysigt!

2008-09-14 @ 08:47:14
URL: http://www.corneliascottage.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0