Sista torsdagen...

2008-09-25 @ 23:05:30
...när varje dag är nedräkning! ;) Dessutom fick jag ytterligare ett telefonsamtal om en intervju! Den intervjun är nästa tisdag. Tydligen har jag hamnat på shortlist i D... Ja ja... Antagligen har de inte fått så många ansökningar! Jag tar den intervjun som träning för eventuella andra intervjuer! Jag vill ju egentligen inte ha jobbet där det finns... Hoppas intervjun på måndagen går bra, för det jobbet är jag verkligen intresserad av! Det rör på sig i alla fall!
Lugn sista torsdag på fiket, så det var ju gôtt! =)

Kommentarer
Postat av: Cornelias Cottage

Tittar in och önskar dig en trevlig helg!

2008-09-26 @ 09:50:48
URL: http://www.corneliascottage.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0