Sista onsdagen...

2008-09-24 @ 22:32:52
...på fiket! Känns bra faktiskt! Jag har förvisso trivts bra där, men det känns att det är tid att gå vidare till nåt nytt! Ganska lugn dag idag, det är sällan vi har mycket att göra på onsdagar... Stod och väntade på bussen hem och fick ett trevligt samtal från M! Han befann sig här i norr och undrade om jag ville följa med och äta en bit - det ville jag naturligtvis! Åt en jättemumsig omelett och hade det mysigt! Han är go, M!=) När jag sedan kom hem låg det ett paket och väntade från C! Och ett kort från Lillasyrran som varit på Mallorca! Vilken kanondag, va?! Nu har katten kommit in och tävlar om uppmärksamheten, så jag får nog gå och sätta mig i soffan och titta på TV, hon gillar att sitta i knät. Har blivit en riktig knäkatt!;)

Kommentarer
Postat av: Cornelias Cottage

Mmmm...mysigt med katter i knäet...



Ser att du också har annons på din blogg. I vems "regi" är det? Är det så att du får betalt när någon klickar på den? (jag klickar!!!)

Jag har ingen erfarenhet av annonser, men har lagt in sen en vecka tillbaka genom Google. Får se vad som händer!

2008-09-25 @ 09:50:07
URL: http://www.corneliascottage.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0