Partikelaccelerator...

2008-09-10 @ 00:38:40
Hmm...ja då får vi se om jorden går under då... Det kan ju alltid vara bra att fundera på vad man skulle göra om man visste att jorden skulle gå under! Jag tror att jag mestadels lever en dag i taget i alla fall, jag oroar mig inte så mycket för framtiden, om jag jämför med hur jag brukade tänka. Dock verkar det inte vara så stor risk för jordens undergång, enligt forskarna som är inblandade i det hela , tvärtemot vad de som är kritiska till projektet hävdar. Vi får väl se...
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article3283548.ab (En artikel om det hela. Ja, jag brukar läsa AB på nätet!:))
Ha en bra morgondag, om vi nu finns kvar! :-P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0