Jobbföljetong

2008-09-19 @ 21:59:41

Jobbintervju per telefon på lunchen... Den gick bra den också så än har jag inte sagt definitivt nej till jobbet i D. Ska kolla lite lägenheter osv, så får vi se hur det går! :)
Ett stort minus är att sjukvård o dyl är mycket dyrare i Irland än vad den är på Nordirland! Fast det får man ju inte hänga upp sig på... Som sagt...lite att fundera på! Jag har dessutom sökt två andra jobb, bl. a. ett i B-staden. Jag måste säga att jag gillar B bättre än D! Vem vet, man kanske hamnar på IKEA till slut! =)


Kommentarer
Postat av: Cornelias Cottage

Har ett liten utmaning till dig på min blogg!

2008-09-20 @ 12:55:13
URL: http://www.corneliascottage.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0