Jobb...

2008-09-16 @ 19:33:29
Så mycket för att vara ledig och göra ingenting! Jag slängde iväg en jobbansökan i förmiddags. Det är ett customer service jobb för svensk- och engelsktalande folk och de ringde tillbaka! Och nu har jag just gjort klart ett test online och ett tekniskt test och jag vet inte vad! Hej vad det kan gå! =) Vi får väl se, jag skickade ansökan mest för att komma igång med jobb-letandet...
För övrigt så är det inte jätteregnigt idag, men det inbjuder inte heller till att sitta utomhus... Nu ska jag snart sätta på lite kaffe och börja på en ny bok! 'Kungamordet' av Hanne-Vineke Holst. Jag gillade ju hennes tidigare böcker, så det blir nog trevligt.
Kaffe är för övrigt annorlunda som koncept häröver! Det är sällan det finns bryggt kaffe, för folk verkar nöja sig med instant...Blä!!! När man så ger sig ut för att inhandla malet bryggkaffe till den underbara kaffebryggaren man skaffat, visar det sig att den vara vi har flera hyllmeter av i Sverige, finns undangömd i några stackars skrymslen... Dessutom är det svårt att hitta större paket än 225 grams! :-O Och priset ska vi inte bara prata om!! Tack och lov finns ju Lidl numera och där är de mer utvecklade! :-P

Kommentarer
Postat av: Maria/nallepuh

Hmm,kaffe kan jag klara mig utan;-)fniss,fniss men jag unnar alla kaffedrickare det bästa förstås!:-)



Lycka till med jobbsökandet!Kramis!

2008-09-16 @ 23:58:24
Postat av: Cornelias Cottage

Spännande att söka jobb! Men vilken fasa att inte ha riktigt kaffe då. Jag har för övrigt precis hittat till Lidl och har blivit omvänd. Fattar inte varför jag varit där innan. Köpte kräftor där för 49:- kg och de var väldigt goda. Och deras bacon ska vi inte prata om!

2008-09-17 @ 09:53:22
URL: http://www.corneliascottage.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0