Sista söndagen...

2008-10-06 @ 00:06:07
...i fiket! :) Det gjorde inget att det var mycket att göra! He he, sista dagen kan man stå ut med allt! Väskan är packad för en vecka i B-staden. Jag ser fram emot att börja något nytt! Troligtvis blir det ingen uppdatering förrän på fredag när jag är tillbaka i byn igen... Eventuellt har jag då varit på min första set dancing! ;) (Irländskt nöje, som jag hittills inte upplevt!)
Solen sken här idag - vackert men kallt! M har precis åkt hemåt...en hel vecka tills vi ses igen... :( Nåja, det blir ju desto roligare då! =)

Kommentarer
Postat av: Cornelias Cottage

Stort lycka till och ser fram emot att höra om set dancingen vad det nu är!

2008-10-07 @ 10:27:28
URL: http://www.corneliascottage.blogspot.com/
Postat av: Maria/nallepuh

Hejsan svejsan!:-) Hur har veckan varit på det nya jobbet? Hoppas du trivs! Kramisar från Maria!:-)

2008-10-10 @ 22:27:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0