Snabb vecka

2008-11-13 @ 22:49:25
Helt otroligt vad tiden går!! Redan torsdag och helt plötsligt har jag ledigt i helgen! =) En av de svenska killarna behövde byta helg, så nu jobbar jag inte helg förrän i slutet av november! Känns skönt faktiskt, för jag är ganska trött!

Igår nämnde jag att det har varit regnfritt väldigt länge (för att vara detta landet...) och det skulle jag inte ha gjort, för imorse ösregnade det när jag traskade till jobbet... Ja ja, jag har ju fortfarande regnbyxorna kvar, så de kom väl till pass! ;)

Nu ska jag ta och läsa ut den senaste (sista?) boken om John Rebus innan jag somnar. Ian Rankin skriver väldigt bra, tycker jag! Efter den har jag lite svenska böcker som mamma och pappa skickade över - det tackar jag för!

Kommentarer
Postat av: Cornelias Cottage

Här regnar det också hela tiden just nu. Tänk om det kommit som snö i stället - vad mysigt det hade varit! Har inte läst något om Rebus, så tack för tipset! Önskar dig en bra helg, utan regn!

2008-11-14 @ 12:44:00
URL: http://www.corneliascottage.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0