Tacka vet jag Sverige!

2008-12-30 @ 21:56:48
Ja, när det gäller arbetsvillkor och treglasfönster mm! =)

Som vi alla anat, är det januari i övermorgon... Har vi fått något arbetsschema för nästa månad (som börjar på torsdag) på jobbet? Näpp! Inte... Helt sanslöst... Finns det några hus som är isolerade mot fukt och kyla? Näpp! Inte många som jag sett i alla fall...

He he, var tvungen att gnälla lite igen! Hoppas ni har goa planer för nyårsafton, som är imorgon!! Jag kan inte fatta att 2008 redan har gått! Vet inte vart tiden tar vägen. Jag och två svenska kollegor gick och drack Bishops Finger efter jobbet idag. Det var nödvändigt! =) Nu ska jag bara läsa lite och sedan snarka gott! Har en halogen heater på rummet. (Jaa, vad blir det på svenska? Vi kanske inte har det ordet - för vi behöver inte såna manicker i våra välisolerade hus!!! Hi hi!) I alla fall, så värmer heatern gött och ger ganska trevligt "solljus"!

Kommentarer
Postat av: Cornelias Cottage

Har saknat dig här i bloggvärlden - men nu rasslade det till med inlägg =) Njä, någon halogen heater behövs inte här, har precis tänt i min mysiga kamin



Ett riktigt Gott Nytt År önskar jag dig!

2008-12-31 @ 14:14:41
URL: http://www.corneliascottage.blogspot.com/
Postat av: Anonym

Du är välkommen hem till civilisationen vilken dag du vill.I kväll skall vi äta kalkon tillsammans med Hildingssons.Vi ringer senare. Du kan väl skicka ett sms när passa att vi ringer. PoK Pappa

2008-12-31 @ 17:21:37
Postat av: Annelie och Tommy Sandberg

Någon halogen heater behövs inte här i Singapore heller, utan här är det AC och kyla som gäller.

Mamma Marianne har hört av sig i en kommentar på våran blogg, men ingen mailadress. Kan du skicka e-post adressen till oss, så vi kan höra av oss.

2009-01-01 @ 11:17:40
URL: http://sandberg2singapore.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0