Regn...

2008-08-12 @ 12:39:31
Godmorgon! Det regnade hela natten... Jag vaknade av katten som ville under täcket och agera varmvattenflaska :) En högljutt spinnande sådan! Badrumsmattorna som blev tvättade igår är ganska mycket blötare (och tyngre!) idag kan jag säga! Optimist som jag är, så hoppades jag att regnet skulle ha upphört under natten, men icke! Man ger ju aldrig upp hoppet om att solen tittar fram i alla fall - de senaste veckorna har det verkligen varit fyra årstider på en och samma dag!
Oj! Läste just tidningen och det har visst varit riktigt busväder:  http://news.bbc.co.uk/1/hi/northern_ireland/7555738.stm

Minsann om det inte verkar ha slutat regna nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0