Ny vecka...

2008-08-25 @ 15:44:50
Eftersom jag jobbar helger, så är det lördag för mig idag! :) Tjohoooo! Inte för att jag ska hitta på så mycket...det är mest skönt att bara vara ledig!

...fick göra uppehåll för att dammsuga...slog sönder ett glas - det andra sedan igår! Jag som aldrig brukar slå sönder något!!

Kaffedags!!! Slurp! Och så kom jag på att jag inte lyssnat på svensk radio på länge - www.sr.se/webbradio Jag lyssnar på Radio Jönköping, vilket jag ALDRIG gör när jag är hemma i Sverige! =D

M är och jobbar, första dagen sedan benbrottet... Det är inte lite bökigt när ena benet är gipsat!!

Nej, nu ska jag sätta mig och göra så lite som möjligt... ;) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0