Oj oj oj...

2010-02-03 @ 18:36:44
...vad tiden går! Jag har bara jobbat, jobbat och jobbat känns det som... Ska försöka ta mig i kragen och skriva lite mer här igen.

Våren har för övrigt kommit hit nu! (Känns nog lite otroligt för er hemma i Svedala - hör att det bara vräker ner snö hos er! ;P) Jag skulle faktiskt inte ha så mycket emot att vara med om en riktig vinter, dock inte här på den gröna ön! De blir helt handlingsförlamade här om det så bara kommer några fnyk... =D

Denna vecka jobbar jag "normal" arbetstid, dvs. måndag till fredag och dagtid - väldigt skönt som omväxling!!

Kommentarer
Postat av: CorneliasCottage

Vår??!!! Jisses.... Här är det vinter kan jag säga!

2010-02-12 @ 22:59:01
URL: http://www.corneliascottage.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0