Jaa...

2009-01-13 @ 21:51:01
...det var värst vad tiden går! Idag har jag lite nyheter dock! =) Jag har fått nytt jobb!! Jag trivdes på det jag hade, men arbetstid och läge var inte det bästa! Nu har jag fått ett som är närmre M, så det känns jättebra! =) Man måste ju ha en fritid som är värd namnet och inte bara jobba, sova, jobba, sova... Min uppsägningstid börjar nu, så i mitten av februari börjar jag på det nya stället i republiken! Det ska bli kul! Det blev inte många rader idag heller, för nu ska jag ta och titta på Anna Pihl, fick första säsongen av syrran i julklapp.

Kommentarer
Postat av: Cornelias Cottage

Grattis =) Berätta mer! Vad är det för jobb?

2009-01-14 @ 15:31:50
URL: http://www.corneliascottage.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0