Helgen över...

2009-01-25 @ 20:32:51
...och jag är rätt glad för det, för jag jobbade även denna helg! Svensk som man är, så retar man sig på att jobba lördag och söndag utan att få ett öre extra för det... Mitt nästa jobb betalar i alla fall extra om man jobbar helgen, så det blir ju bättre! =) Mindre än två veckor kvar på det nuvarande jobbet!! Jag kommer faktiskt sakna arbetet som sådant, jag trivs med att "problemlösa", även om mycket är rutin och inte alltid spännande. Arbetstiderna funkade dock inte alls, så jag ser fram emot nya mål! Nedräkningen är i full gång!

Idag blev det några Kopparbergs Cider på vägen hem, så jag sitter och smuttar på den första - mixed fruit...

Senare ska jag ta och läsa Marvel Comics "Spiderman Reign" - fick i julklapp! =) En av dessa kvällar måste jag ta och titta på Mamma Mia! The Movie också, fast jag får passa på när inte M är här. Han vägrar nämligen att ens höra talas om att titta på den filmen! Hi hi!

Kommentarer
Postat av: Maria/nallepuh

Hoppas cidern var god!:-) Här har det blivit lite vitt vin i helgen, men i små klunkar, för jag är yr ändå av mitt låga blodvärde;-).



Kramar från ett lätt snötäckt Växjö!

2009-02-01 @ 20:42:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0