Tjohoo!

2008-09-17 @ 22:02:02
Helt otroligt!!! Jag blev erbjuden jobbet som IT-stöd! De ringde redan i morse! Jag fick tydligen bra resultat på de olika testen och mitt cv gillade de också! =) Känns kanonpositivt! Problemet är att företaget ligger utanför D och det verkar väääldigt knivigt att ta sig dit med buss... Jag ska ringa och ge definitivt svar imorgon, men sker det inte ett under, typ att företaget kan hjälpa till med tillfällig boplats (rum eller lägenhet spelar ingen roll), så kommer jag nog tacka nej... Dessutom är utbildningsstarten om drygt två veckor(!!) och så snabbt kan jag inte hitta ett nytt ställe att bo på på egen hand... Men men, det var en oerhörd boost för självförtroendet och det var nog det viktigaste just nu! =)
The future's so bright I gotta wear shades! Som Prefab Sprouts sjöng (för många år sen...)
Jag är ganska hyper för närvarande!! =)

Kommentarer
Postat av: Cornelias Cottage

Grattis!!!! Synd att bussarna inte funkar då...



Annars får du itstöda katten lite istället, du tycks ju ha talang för det och de små liven kan faktiskt mer än man tror =)



2008-09-18 @ 08:13:05
URL: http://www.corneliascottage.blogspot.com/
Postat av: Syrran

Hej! Grattis!Du är en klippa! Hoppas att det löser sig med boendet. Kramar

2008-09-18 @ 20:17:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0