Lördag...

2008-09-08 @ 22:05:00

...var det för mig idag! Tre veckor till har jag min helg på måndag-tisdag :) Det var faktiskt ganska varmt och skönt här idag! Jag tog en promenad ner till stranden (det var förstås lågvatten, det brukar det vara när jag kommer dit!), men det var trevligt att sitta där och läsa och titta på fåglarna som fiskade i vattendraget... Dessutom var det någon slags fisk som hoppade omkring,men inte lyckades jag fota dem, de var för snabba! Boken jag läser är för övrigt mycket bra: "Nu vill jag sjunga dig milda sånger" av Linda Olsson. Den kan jag rekommendera, trots att jag inte läst ut den ännu. Den är både sorglig och hoppfull på samma gång.

Kollar just på et program som heter "The hairy bakers" och de gjorde just en bröllopstårta - helt otroligt! Ska se om jag kan hitta en länk, ifall den tv-serien inte kommit till Sverige än.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0