Jobbintervju!

2008-09-23 @ 20:27:31

På måndag ska jag på en jobbintervju i B-staden!! :) Det verkar vara ett intressant företag... Det är typ ett customer servicejobb, vilket jag tror att jag skulle kunna trivas med! Jag ska först genomgå ett test och om det går bra, så blir det en intervju, så vi får se om det går vägen! Det är ju hur som helst bra träning att genomgå några intervjuer och så kan jag ju vandra runt i staden resten av dagen! Jag har inte varit där på ett tag så det blir kul!


Kommentarer
Postat av: Cornelias Cottage

Spännande - stort lycka till!

2008-09-24 @ 12:43:26
URL: http://www.corneliascottage.blogspot.com/
Postat av: Maria/nallepuh

Hoppas att det går bra på intrevjun!!:-) Jag håller tummarna!! Kramisar från Maria!:-)

2008-09-24 @ 21:59:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0