Härlig höstdag!

2008-09-23 @ 15:29:08



Katten tycker det är jättehärligt att kunna gå in och ut som hon vill! (Om bara den där människan (=jag) kunde sluta ta försöka få med henne på bild!) Och solen skiner den här klara och ganska kalla dagen! Det är verkligen höstkänsla och det gillar jag! :) Sitter här med en rejäl mugg kaffe och har en hel dag som jag kan göra vad jag vill med! Funderar på att måla något till M's födelsedag... En vecka kvar att jobba på fiket...fast det känns inte jobbigt ännu att inte veta var jag kommer jobba sedan, jag tror att det kommer att lösa sig! Borde dammsuga rummet också...fast det är ju inte jättkul... Gôtt att man inte har ett stort hus i alla fall! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0