B-staden

2008-09-29 @ 22:13:47
Japp, idag var det dags för test inför ett help desk-jobb i B. Det gick bra, jag blev godkänd! Tyvärr hade de inte planerat in intervjun idag, så den blir på onsdag, då jag alltså måste tillbaka upp dit... Jag får ta det som en utflykt! Jag ska absolut ha på mig bekvämare skor, för jag fick blåsor på båda hälarna och kunde knappt ta mig tillbaka till bussen! Ouch! För övrigt så ligger jobbet ganska centralt och det verkar vara en trevlig arbetsplats med folk av många nationaliteter som jobbar där! :) Imorgon är det dags för intervjun för det inte så centrala D-jobbet. Jag ser det som en träning inför andra intervjuer, för jag är inte så intresserad av det jobbet längre...

Kommentarer
Postat av: Maria/nallepuh

Hejsan svejsan från lingonskogen!:-)Jag hoppas att du får jobbet i Belfast! Det verkar ju som att du gillar det jobbet och läget bäst!



Kramisar från Maria!:-)



PS.Firade ju farfars 80-års dag i lördags, och släktingar hade med sig en stor fin spettekaka där det stod Birger 80 år. Fin och god present!:-)DS.

2008-09-29 @ 23:13:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0