Första veckan...

2008-10-11 @ 22:34:42


...på det nya jobbet!
Utsikt från min tillfälliga bostad... Inte illa va?
Det har varit en lång vecka! Fast den har varit bra! =) Mycket info har gått in i skallen och jag hoppas det mesta har stannat kvar nånstans också! Hittills är det nya jobbet intressant och trevligt och förhoppningsvis har jag hittat ett hus att bo i dessutom. Jag kommer veta mer om det nästa vecka. Det blir ju inte mycket skrivet under veckodagarna, eftersom jag inte tar datorn med mig, då det blir för mycket att bära! Det räcker med kläder för en veckas behov och diverse annan man måste släpa med sig, t ex böcker, för man kan ju inte löpa risken att läsa ut en bok och inte ha en ny på lager! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0