En ledig dag...

2008-10-03 @ 13:44:14
...tog jag  mig igår! :) Det blev inte många knop! Hann dock med att leta lägenhet (på internet) i B-staden och de är inte så dyra som jag befarade! :) Jag har ordnat tillfälligt boende hos en bekant under de första veckorna, så jag slipper stressa med bussar. Det verkar lite knivigt att hinna med den sista bussen hem nämligen...
 
Solen skiner idag också, så det får nog bli en promenad så småningom!

Var ute och åt igårkväll med M's jobbarkompisar och det var väldigt trevligt! Det är en internationell samling - folk från Frankrike, Spanien, Italien, Tyskland och Sverige mm! Den svenska tjejen har fått överta en hel del pocketböcker som jag läst och det uppskattade hon! Det är ju skönt att slippa slänga dem! :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0