Kallt...

2008-11-24 @ 22:21:34
...men ingen snö!!! :( Jag saknar snön! Häromkvällen var det så där iskallt och då förväntar jag mig alltid att det ska snöa, fast det gör det aldrig här!

Jag hoppas för närvarande att de ska fixa till mitt schema på jobbet, så att jag inte behöver jobba ALLA helger i december! Håll gärna tummarna för att det ordnar sig! De har inte riktigt samma arbetstidsvillkor häröver... Fackföreningar? Nähä! Inte direkt...om man frågar, tittar de bara ganska konstigt på en... =)

 Just nu håller jag på och lär mig en ny produkt, så huvudet är ganska förvirrad en stor del av dagen! Alltid lär man sig nåt nytt dock! Fast jag orkar inte med så mycket mer än att äta, surfa lite på datorn och läsa ett kapitel eller tre innan jag somnar... Därför blir det inte så mycket uppdaterat här för närvarande!

Kommentarer
Postat av: Cornelias Cottage

Här är det säkert 3 dm snö idag, men till helgen ska det bli varmare =( Trist, för det lyser upp så fint! Håller mina tummar och tår!!



Ha det så bra och försök att ta det lite lugnt också!

2008-11-25 @ 12:27:17
URL: http://www.corneliascottage.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0