Det går framåt...

2008-11-04 @ 22:24:27
Idag satt jag och jobbade och det kändes som att jag visste vad jag gjorde! Hoppas det var så och inte att jag satt och gjorde fel! ;) Jobbade en timma extra också, för det ska göras någon slags underhåll av ett av datorredskapen som vi använder på torsdag, så jag antar att jag får jobba en timma mindre då! Hur som helst, så fanns det tillräckligt att göra idag - jag gillar inte att sitta och rulla tummarna!

Tänkte att jag skulle visa hur vackert det var i helgen, när M och jag var ute på en liten promenad! Kolla bara:

Kommentarer
Postat av: Maria/nallepuh

Hejsan!



Ja det var verkligen en härlig höstbild!:-)I dag ska jag påbörja den påtvingade utredningen på Previa-det ser jag inte fram emot och "halsontet" hänger i än....



Jag hoppas att du mår hyfsat och att det går bra på jobbet!:-)



Kramar från Maria!

2008-11-06 @ 10:28:29
Postat av: Cornelias Cottage

Kul att du börjat komma in i jobbet! Önskar dig en härlig helg!

2008-11-07 @ 13:44:46
URL: http://www.corneliascottage.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0