Helgen...

2008-12-09 @ 14:12:52
...är nästan över! =( Jobbar imorgon igen... Nåja, det är smällar man får ta! Ska ta buss eller tåg tillbaka till Staden ikväll. Bakade ingan pepparkakor under dessa lediga dagar, men kanske ska jag ta och göra det nästa vecka! Jag har ju ett recept på pepparkaksdeg sedan förra julen! Önskar också att jag kunde poppa över till snön i Småland ett litet tag! (Om den inte redan försvunnit... ;) Jag har hört ryktas om en julmarknad som låter intresant dessutom! --> Cornelias Cottage 
Nej, nu nska jag slå in paket! (Förra julen kom inte det jag skickade fram förrän den 10:e januari!!)

Kommentarer
Postat av: Cornelias Cottage

Hej! Allt väl i julstöket? Hur firar ni jul, ungefär som här hemma? Idag var vi ute och högg oss en gran. Sol och minusgrader - verligen hur mysigt som helst. Nu önskar vi oss bara lite snö också...



Kram!

2008-12-21 @ 17:57:08
URL: http://www.corneliascottage.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0