Stegräknare...

2008-08-20 @ 20:53:43
Jag har en optimistisk stegräknare! Min vanliga bröt fästet...(mycke' brott blir de'). Jag får nog subtrahera sisådär 2.000 steg om jag ska vara ärlig när jag läser av den här nya... Fast kanske jag går efter vad det står och känner mig duktig! ;) 
12.900 och dagen är inte över ännu!
För övrigt har det varit en lugn dag på jobbet, hoppas inte det blir en lika jobbig torsdag som i förra veckan! Faktiskt var det ganska varmt och soligt! Det började inte regna förrän för tio minuter sedan! (Eftersom jag bor i Irland, så måste jag nästan nämna vädret en gång om dagen (minst!) för sådan är seden här! :-D

Kommentarer
Postat av: Syrran

Hej nu är det jag igen.... det kommer en stegräknare med posten snart jag använder inte min...... kram kram

2008-08-21 @ 16:39:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0