Busy busy busy...

2008-08-26 @ 14:48:25
Helt plötsligt fick jag en beställning på ett hundporträtt!! Det ska tydligen vara en födelsedagspresent...till nästa tisdag!! Vilket innebär att jag inte borde sitta här vid datorn och skriva, läsa A-bladet på nätet eller vad annat jag slänger bort tiden på! Det är en jättegullig hund och fotot är bra, så jag ser faktiskt fram emot att sätta igång! =)

Dessutom är det regnigt och grått idag, så vad annat kan jag hitta på? (Hmm...läsa bok, slötitta på TV, göra ett halsband mm. mm...)

Kommentarer
Postat av: Maria S

Hejsan vännen!Jag visste inte att du var så konstnärlig! Vad roligt!:-) Kramisar från Maria/nallepuh

2008-08-26 @ 22:36:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0